11.10.10

Krzesło i pomysł na biurko

W pokoju z wiadomych powodów zagościło biurko. Długo szukałam inspiracji jak ma wyglądać moje miejsce pracy po pracy :)
Najpierw pojawiła się idea pólek nad biurkiem i fotel który stał już w pokoju a teraz jego miejsce zajęła huśtawka.
Fotel okazał się za niski a plan z półkami poszedł w ...
Ściana na kórej to wymarzyłam sobie pólki ma pod tynkiem kable. I to nie byle jakie bo to kable z pieca gazowego. A właściwie to cały system sterujący jest na tej scianie.
I w sumie nie byłoby problemu...ale ...
Gadżet do wykrywania takich kabli kosztuje.. bardzo dużo pieniedzy (oczywisćie mowa o takim który wykrywa, bo kupiliśmy taki za 30 zł i owszem pokazał że w pobliżu są kable. W pobliżu czyli 30cm w prawo i 30cm w lewo, 30cm w dół, i 30 cm w góre.
Półki ustąpiły miejsca lekkim ramkom z czarno białymi zdjęciami Paryża a zamiast fotela "wjechało" krzesło.
Po naszej obróbce wygląda tak.



9 komentarzy:

Rita pisze...

jak pięknie! bardzo retro,zwłaszcza z wózkiem maleństwa:)
pozdrawiam
J.

Ola pisze...

Ślicznie. A co do kabli, czasem można wypożyczyć tego typu sprzęt w wypożyczalniach elektronarzędzi. No ale teraz już masz taki super kącik, że chyba szkoda psuć.

aagaa pisze...

Kącik sliczny!
Pozdrawiam

Atena pisze...

Krzeslem jestem oczarowana, sliczne jest, powiem ze ja swoje tez juz ukonczylam i sa ksztaltem bardzo podobne do Twojego.
Pozdrawiam

domilkowydomek pisze...

A ja kąciku komputerowego po cichu zazdroszczę :) Tułam się z tym moim laptopem po stole kuchennym, Tak naprawdę to juz nawet wpisał sie w dekoracje kuchenne.
Może kiedys znajde ustronne miejsce gdzieś gdy będe juz "u siebie" i stworzę sobie taki mini kącik do pracy :)

pozdrawiam cieplutko

Anonimowy pisze...

modeliste.k-o mieszkanko masz śliczne:-) A ja mam do Ciebie trochę nietypowe pytanie...., ale od początku: znalazłam zdjęcia Twojego mieszkanka na forum gazety. Szczególnie zainteresował mnie cudny przedpokój; ja właśnie jestem w trakcie urządzania nowego lokum i marzy mi się przedpokój w podobnym stylu. Jest niestety jedno "ale", przedpokój przez nieuwagę murarzy został zwężony do 1,2 metra szerokości. I w końcu pytanie: jakiej szerokości jest Twój przedpokój? Wygląda super, a gdybym jeszcze znała jego wymiary mogłabym łatwiej wyobrazić sobie mój.
Pozdrawiam
Mag

Janka pisze...

Kacik strasznie mi sie podoba. Swietny pomysl z galeria! Krzeslo jest boskie, w paseczki, ktore ja bardzo lubie. Ale Ci sie bedzie teraz pracowalo:)
Sciskam

Anonimowy pisze...

Witam
Twoj kacik do pracy jest super.
Bardzo prosiłabym o podpowiedź, gdzie kupiłaś te literki, kótre wiszą nad biurkiem?
Będę bardzo wdzięczna za podpowiedź.
Justyna

Klaus pisze...

O jezu jakie cudne to krzesło, jak marzenie! u mnie też pasowałoby idealnie...ech

Obsługiwane przez usługę Blogger.
Designed By Boutique-Website-Design