17.11.11

Hafciarka!

Dzisiaj powiększyłam swój park maszyn o hafciarkę. Decyzja krótka i szybka, pomimo że z zamiarem jej kupna nosiłam się już dłużysz czas. Jednak ostatnio usilnie w mojej głowie krążyła tylko jedna myśl. Hafciarka, hafciarka, hafciarka. A ponieważ moja intuicja nigdy mnie nie zwiodła tak i tym razem postanowiłam pójść za głosem...(hm serca?)
W każdym bądź razie postanowiłam teraz i już.
Co M o tym myśli pisać nie będę. Bo myśli, i to niekoniecznie pochlebnie.
Mam jednak nadzieję, że już niedługo polubi ją chociaż trochę :)
Planów co do jej wykorzystania mam CAŁE mnóstwo. Od pościeli po odzież. Najpewniej uczyć się jej będę na prezentach pod choinkę, które zamierzam sprawić rodzinie. (woreczki na bieliznę, podkładki na stół itp)
Nie przedłużając.. przedstawiam...
tadaaam..


Przy okazji pokazuję moje miejsce pracy które dostosowuje się do aktualnie wykonywanego przeze mnie zajęcia. Teraz jest "akcja szyję"( chociaż bardziej pasuje "akcja wystawiam się i oglądam co posiadam" eh... )


15 komentarzy:

B. pisze...

Och taka maszyna to prawdziwe cudo, juz sie nie moge doczekac zdjec Twich pierwszych haftow.
sciskam
B.

Unknown pisze...

zazdroszcze Ci kochana, ja też marzę o hafciarce, ale na razie z funduszami krucho.....
pozdrawiam!!!

Unknown pisze...

och, och, och - zazdrość mnie zeżre ;)
mam nadzieję, że szybko pokażesz co ona umie :)
a kącik masz śliczny :)
pozdrawiam ciepło
Kasia

ABily pisze...

kącik sliczny ale stolik malenki, jak u mnie...połoze na nim laptopa i przestaje byc kacikiem kreatywnym bo nic nie da sie zrobić:)zazdroszczę obu maszyn:)niech moc tworzenia bedzie z Tobą:)

Mika pisze...

Ale fajne stanowisko pracy, jestem ciekawa jakie efekty. Pokaż koniecznie:)!Czy ten model jest bardzo trudny w obsłudze (można samodzielnie się nauczyć obsługi, jeśli ma się jakieś pojęcie o szyciu)?Pozdrawiam cieplutko!

Renata pisze...

Gratulacje!!!! Ciekawa jestem nowych pomysłów.
Kącik uroczy... mały, ale za to jaki porządek... ;-)

Uściski :)

Moje miejsce na Ziemi pisze...

Kącik jest świetny!czekamy na efekty!
buziaki!

Janka pisze...

Cudo! Ciesze sie bardzo na Twoje hafty!
Sciskam:)

Margott pisze...

Pracuje (dosc intensywnie, musze przyznac) na Elnie i nigdy mnie nie zawiodla. Gratuluje zakupu i zycze by praca z tym "przyjacielem" wnosila tylko same radosci i ogromna satysfakcje:-)
Pozdrawiam:-)

Martynosia pisze...

Fajna maszyna i kacik oczywiscie, choc malutki (calkiem jak moij:))Ja wlasnie zamowilam swoja pierwsza zwykla maszyne i juz nie moge sie jej doczekac;)
Pozdrawiam:)

Lucy pisze...

Myślę,ze zakup za niedługo okaże się strzałem w dziesiątkę. Tez bym chciała takie cudo posiadać w swoim domciu. Ślicznie mieszkacie :-)

Agnieszka C. pisze...

napisałam w poście candowym, że na reniferki, a to są chyba jelonki na tym hafcie, ale fakt faktem i to i to rogacizną jest :)
Pozdrawiam

ushii pisze...

O ja cie... gratuluję spełnienia marzenia :) Je pewnie jeszcze długo o niej pomarzę... a mogę zapytac dlaczego właśnie Elna i ten model? Bardzo mi ciekawi twoja opinia, bo jednak kiedyś zamierzam tez to marzenie zrealizować :)

Pozdrawiam!

Białe Grochy pisze...

Ładne krzesło :)
I zazdroszczę overlocka, o hafciarce na szczęście wyjątkowo nie myślę... ;)... jeszcze...

Magdalena pisze...

Uroczy kącik :)

Obsługiwane przez usługę Blogger.
Designed By Boutique-Website-Design