9.12.12

Pościel świąteczna

W ramach ozdabiana domu świątecznym klimatem, pokusiłam się o uszycie pościeli dla Juleczka.
Motyw reniferów który występował już u mnie na woreczkach w ubiegłym roku o tu: http://in-search-of-beauty.blogspot.com/2011/12/po-co-to.html  ,nieco dopracowałam, a wzór na poduszkę opracowałam od podstaw.
Cieszyłam sie jak dziecko, wykorzystując możliwości programu dla mojej hafciarki. Krzywe Beziera to przecież mój żywioł!
Może w wolnej chwili pokuszę się o wersję dla nas takiej pościeli..
Z pewnością natomiast rozmiar dziecięcy  znajdzie się w mojej ofercie na sprzedaż.


3 komentarze:

jerzy_nka pisze...

Piękna, lubię takie wzory

♥laurentino pisze...

Śliczna;) Też bym taką chciała mieć;)

Natalia pisze...

Piękna pościel! Zazdroszczę talentu do szycia - mnie maszyna nie lubi:) Pozdr

Obsługiwane przez usługę Blogger.
Designed By Boutique-Website-Design