30.1.13

Strażak Sam

Któż z nas z sentymentem nie wspomina szkolnych balików. Tych emocji z przebieraniem się za  księżniczki, biedronki itp.  W życiu mojego Julka jutro pierwszy balik karnawałowy. Trudno na razie z nim ustalić szczegóły wymarzonego stroju, więc tata zdecydował za niego. (ja skłaniałam się za przebraniem go za "paryżanina" :) bluzka w paski, nieco przykrótkie spodnie, szalik na szyi, i bagietka pod pachą- z tej bagietki byłby Julek naprawdę szczęśliwy)
Ale tata stanął w "obronie" syna, i wytłumaczył mi, że Julek musi być przebrany za coś fajnego. (phiii....) i żeby się kiedyś nie wstydził :)
No to mi pojechał po ambicji.... moje dziecko ma się wstydzić stroju w jaki matka go ubierze... nigdy!
Strażak Sam, to bardzo pozytywna postać, w bardzo minimalistycznym ubiorze. Żółte spodnie, granatowy mundur z białymi guzikami, czarny pas ze srebrną klamrą. No i hełm.
Wszystko uszyłam z bawełny. Granatowa jest z lekkim połyskiem (pewnie do pierwszego prania), co daje fajny efekt przy takim stroju.
Pasek to czarna guma, a klamra to pianka pomalowana srebrną farbą i przyszyta do gumy.
Hełm uszyłam, ale przezornie kupiłam również plastikowy tyle że czerwony ( strażak Sam ma żółty). Kupiłam, ponieważ M. stwierdził że pomyliłam Fireman, z Fisherman. Co było robić... poszłam i kupiłam plastikowy prawdziwie strażacki.
Jutro balik, więc jak tylko będę miała zdjęcia mojego Strażaka w akcji, to je zaprezentuję.


PS: rękawy podwinięte bo muszę jeszcze długość sprawdzić i doszyć białe paski.
 
A tutaj już Sam strażak Sam :)

2 komentarze:

M.M. pisze...

Uszyłaś fantastyczny i doskonały strój!
Ja właśnie identyczny, jaki nosi Strażak Sam będę szyła w maju, na 4-te urodziny synka. On uwielbia tego bohatera.
Chociaż... ja wolałabym w dniu jego urodzin ubrać go w krótkie spodenki na szelkach, czarne podkolanówki, koszulę i kaszkiet- czyli coś w stylu retro. Niestety musimy liczyć się ze zdaniem rodziny, choć nasze pomysły są równie fajne:)
Pozdrawiam i życzę miłej zabawy na balu!

Izabella Nowotka pisze...

Super artykuł. Pozdrawiam serdecznie.

Obsługiwane przez usługę Blogger.
Designed By Boutique-Website-Design